ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΠΕΤΑΞΕ
ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ. ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΟΤΑΝ
ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ
ΕΧΕΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ
ΚΑΝΕΙ. ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ!
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ
ΣΚΛΑΒΩΣΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΗΔΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ. ΔΗΛΑΔΗ, ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ.
ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ
ΥΔΑΤΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 1 ΕΝΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΑ.
ΑΡΑ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ. ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ
ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ
ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΣΤΡΑΤΙΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΜΟΝΑΔΑ Ι, Η
ΟΛΟΤΗΤΑ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ
ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ
ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΡΩΑ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΘΕΟ Ή ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΜΙΘΕΟ ΚΑΙ
ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΕΝΑΣ.
ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ
ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ
ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ
ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΣ
ΕΠΑΡΣΗΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΦΘΟΝΟΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΚΑΘΑΡΑ
ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ
ΠΗΓΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ Η
ΓΥΦΤΟΕΠΑΡΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ. ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ
ΠΩ.
ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΗΡΩΑ Ή ΕΝΑΝ ΗΡΩΑ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ
ΠΑΝΤΑ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ, ΑΥΤΟΣ
ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ή ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΙΩΣ,
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΓΙΑ
ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ, ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ Ή ΝΑ
ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. Ο ΑΛΛΟΣ Ή ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ
ΕΚΛΕΚΤΟ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ, ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΟΡΚΟΥΣ –
ΝΟΜΟΥΣ», ΘΑ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ.
Σχόλια